متن غمگین جدید
تنهایی
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دیآلوگــــ هآیـــِهــ خَــــز شُدهِـــ ـ حـسیـ ـن بم
دعای عشق بخوان
خنده بازار
ℬ بست چت بهترین چت Ṃ
شجره طیبه صالحین پایگاه شهدای باروق
خرید کیف آرایشی" class=text5>خرید کیف آرایشی
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس ta-n-ha78.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 19416
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
محمدرضا

آخرین مطالب


 
شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:32 :: نويسنده : محمدرضا

هر کسی را ناراحت نکنید
شاید او کسی را نداشته باشد
که اشک هایش را پاک کند
.
.
.
.
.
نگاه تو تلخ
اشک های من شور
یادت شیرین . . .
چه زندگی بامزه ای دارم
.
.
.
.
.
کسی که عشق میکارد…
اشک درو میکند
.
.
.
.
.
سالها میگذرد…
من هنوز تنها درکوچه ی باد مانده ام.
همدمم کلاغی سیاه…
قطره ای اشک…
آسمان ابری…
فقط خدا حال مرا میفهمد.
آن هنگام که آدم تنهایش گذاشت
.
.
.
.
.
ای اشک؛
گرم و ارام ببار بر گونه ی من
,ای غم لذت ببر از این همه ازار من…
.
.

وقنی ی پسر اشک بریزه
و ی دختر سیگار بکشه
ینی تحمل درداش دیگر غیر ممکنه
.
.
.
.
.
خدایا مرا ببخش
اگر گاهی طاقتم تمام میشود
و با دهانی بسته
با چشمان خیس به زبان اشک هایم سخن میکنم
.
.
.
.
.
هرگاه می خواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی
هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند
فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست
برای پاک کردن اشک های تو می آید
.
.
.
.
.
شکست من از این اشک دو چشمم پیداست
.
.
.
.
.
باران می بارد
همچون اشک های من
در لحظه های تنهایی
همچون فریاد های من
از مرگ عشق اسطوره ای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: